Tuesday 19 June 2012

Kakak

Rambut akk ada byk telor kutu..tu semua kije bapak dia tukang cari
aku xreti cari kutu..he3
tp kesian kat kakak ..akibat dah xboleh nak tolong
bapak dia terpaksa botakkan rambut dia sama mcm rambut mamat pd sabtu lepas
pada mulanya aku soh potong pendek je tp bapak dia botakkan
kata dia senang xpayah nak cari lg..
mula2 aku pandang kakak sedih sbp dah botak
aku tau dia pon sedih
tp nak buat mcm mana....
kesian kakak setiap masa kena pakai skaf rambut
tutup aurat sgt skrg..
dia asyik tanya berapa thn rambut tu nak panjang ??
aku jwp..xlma bln depan panjang arr dia
tp yg paling aku takut time kat sekolah..
kawan2 suka main tarik2 tudung
klu terjadi mcm tu mesti dia malu giler
harap lepas nie akk teruskanlah menutup aurat
supaya xde kutu2 yg nakal hinggap kat rambut akk
xsggup nak upload gambar dia ..xnak dia malu
mama sayang kakak.....

No comments:

Post a Comment